Friday, September 28, 2012

Gadis Melancap Upload Gambar ke Facebook


The Mirror menyiarkan berita tentang remaja lelaki berusia 14 tahun dari Cheltenham yang ditangkap dan diberi amaran keras oleh pihak polis kerana memuat naik video lucah yang melibatkan dirinya dan seorang remaja perempuan sebaya dengannya di Facebook.


Klip video pendek itu memaparkan aksi seks budak lelaki tersebut dengan remaja perempuan dari Forest of Dean, kata polis.

Berikutan kes itu, ibu bapa di kawasan kejadian telah diberi amaran tentang kewujudan klip tersebut yang dipercayai telah tersebar secara meluas.

Jurucakap Polis Gloucestershire berkata: “Kami telah menerima laporan bahawa video itu dimuat naik ke laman Facebook. Video itu memaparkan aksi seks antara remaja lelaki berusia 14 tahun dari Cheltenham dengan remaja perempuan dari Forest of Dean.

“Aksi seks tersebut adalah bersifat sukarela.

“Video tersebut telah dikeluarkan dari laman sosial tersebut tetapi kita sedar bahawa remaja lain telah menonton rakaman itu.

“Remaja lelaki itu telah ditangkap dan diberi amaran terakhir kerana merakam dan mengedarkan imej lucah.

Selain diberi amaran keras, kejadian itu akan dimasukkan ke dalam rekodnya untuk tempoh enam tahun.

“Kami sedar bahawa ibu bapa amat prihatin terhadap kejadian ini. Kami menasihati orang ramai agar tidak memuat naik bahan lucah ke laman sosial.”

BACA INI JUGA: Bahaya Onani Bagi Wanita

Sumber: Duniacacamarba

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon