Sunday, September 30, 2012

Hanya Minat Buat 'Hubungan' Dengan Suami Orang


Info Pelik. Setiap gadis muda atau wanita dewasa mengimpikan untuk mempunyai hubungan percintaan yang romantis dengan lelaki pujaan masing-masing yang mampu memberikan kebahagian dan kasih sayang yang cukup.


Malah, setiap ciri-ciri lelaki yang ingin dijadikan sebagai pasangan hidup juga sentiasa diletakkan sebagai rencah utama dalam mengukur lengkapnya satu-satu hubungan percintaan itu.

Ramai gadis dan wanita di luar sana lebih gemar memilih lelaki bujang sebagai pasangan hidup mereka.

Berbeza bagi wanita yang berasal dari Utara London, Dee Jones, 33, dia hanya berminat untuk mempunyai ‘hubungan’ dengan lelaki yang berstatus suami orang atau yang sudah berkahwin!

Sejak tiga bulan lalu, wanita yang bergelar akauntan itu langsung tidak menyesal mempunyai gaya hidup sebagai seorang ‘playgirl’ sebaliknya, gembira kerana hidupnya dipenuhi dengan kemewahan yang diberikan oleh pasangan sementaranya.

Tujuan Dee mencari pasangan yang berstatuskan suami orang adalah kerana ingin membantu lelaki-lelaki yang mempunyai masalah hubungan sama ada secara zahir atau batin dengan isteri mereka.

Bagi Dee, isteri-isteri bagi setiap lelaki yang pernah mejadi pasangan dirinya patut berterima kasih kepadanya kerana telah membantu mereka dalam menyelesaikan masalah rumah tangga.

“Tiada apa-apa yang salah dengan apa yang saya lakukan. Saya hanya membantu setiap lelaki yang mempunyai masalah dengan isteri mereka dan apabila mereka selesai bertemu saya, mereka akan bahagia dan tenang pulang ke rumah untuk berjumpa dengan isteri mereka sendiri. Jadi, saya memberikan emosi yang baru setelah berasa bosan dengan isteri sendiri,” kata Dee seperti dalam Daily Chilli.

Dee seboleh mungkin akan mencuba mempunyai beberapa hubungan dengan beberapa suami orang dan akan bergilir-gilir berjumpa dengan ‘pasangan-pasangannya’ sehinggalah kepada memberikan hubungan seks.

Setiap kali berjumpa atau bertemu janji, pasangan Dee akan membawanya ke restoran mahal, membeli-belah di pusat membeli-belah yang mahal atau menghadiahkan wanita itu beberapa barang yang mahal.

Selepas selesai dengan tugasnya, Dee akan terus memutuskan hubungan dengan lelaki tersebut tanpa sebarang komunikasi melalu telefon, emel atau temujanji lagi dan mencuba mencari pasangan yang lain.

Bagi wanita itu, dia lebih menggemari hubungan seperti ini kerana lebih mencabar dari hubungan yang kosong dengan lelaki yang masih bujang.

“Saya hanya inginkan kegembiraan dan rasa seronok,” katanya.

Bagaimanapun, sepanjang beberapa hubungan yang Dee jalinkan, kebanyakan hubungannya langsung tidak melibatkan perasaan kasih dan sayang dan perasaan menolong sahaja yang diwujudkan dalam hatinya.

-Munewshub.my

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon