Monday, November 12, 2012

Wasiat Mendiang Isteri Mahu Batu Nisan Diukir Bentuk Kemaluan


Macam-macam benda pelik berlaku dalam dunia ni. Itulah yang terjadi kepada pasangan Milena dan Miran Marinkovic dari Serbia.

Wasiat pelik

Kerana takut suaminya akan berkahwin dengan wanita lain, Milena telah membuat satu wasiat yang cukup menggemparkan.

Milena meminta suaminya itu membuat ukiran kemaluannya sendiri di atas batu nisan pusaranya setelah dia meninggal dunia.

Harapannya cuma satu – suaminya itu akan berfikir ‘dua kali’ sekiranya ingin berkahwin lain bila terlihat ‘ukiran’ itu.

”Saya tak mahu awak cari wanita lain bila saya mati. Moga dengan cara ini, awak akan sentiasa ingat pada saya,” katanya dalam surat wasiat tersebut.

Bagi memastikan ukiran tersebut sama 100 peratus dengan ‘bentuk’ yang dimilikinya, Milena telah mengambil foto farajnya sendiri dan diserahkan kepada suaminya.

Wasiat

Setelah bertarung dengan penyakit yang dideritainya, Milena pun menghembuskan nafasnya yang terakhir.

Dan, bagi memastikan wasiat tersebut dipenuhi, Miran pun mencari pengukir yang dirasakannya mampu untuk merealisasikan permintaan terakhir isterinya itu.

”Sebenarnya duit tak ada masalah, masalah saya hanyalah untuk mencari mereka yang sanggup mengukir gambar kemaluan isteri saya itu di batu nisan,” kata Miran.

Kini batu nesan itu siap sepenuhnya seperti mana yang dirancang.

Ketika ditanya apakah perasaan Miran ketika ini, dia dengan selamba menjawab;

”Saya lega kerana ukiran itu benar-benar ‘serupa’ dengan apa yang dimiliki oleh mendiang isteri saya. Dengan ‘melihatnya’, saya rasa Milena sentiasa berada di samping saya,”.

Macam-macam hal.

BACA INI JUGA: Cara Perkahwinan Paling Mengarut Di Dunia

Sumber: TheSun.co.uk

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon